Cât costă consultanții?

 

Consultanții generează valoare suplimentară pentru afacerea firmei-client.

 

catcosta

Împărțim cu dumneavoastră riscul financiar.

Succesul fiecărui angajament este foarte important pentru noi. Garantăm succesul, împărțind cu dumneavoastră riscul financiar. Plata finală pentru serviciile noastre va depinde de atingerea obiectivelor stabilite.

În stabilirea prețului pentru serviciile de consultanță pentru afaceri luăm în considerare elementele esențiale ale situației: urgența, riscurile și bugetul disponibil.

 

 Vom ține cont de:pricing ro

  • urgența problemelor pe care le adresăm,
  • disponibilitatea pentru implicare a managementului și a organizației,
  • înțelegerea valorii și a prețului serviciilor de consultanță necesare,
  • capacitatea firmei-client de a susține costurile operaționale pe perioada angajamentului.

 

RAPORT GRATUIT de analiză a potențialului de dezvoltare

În urma unei discuții preliminare fără obligații, vom efectua gratuit o analiză a potențialului dumneavoastră de dezvoltare și vă vom livra un raport detaliat și confidential. În baza acestuia, vom putea alcătui apoi o propunere specifică pentru un program dedicat de consultanță sau asistență pentru atingerea obiectivelor agreate.

 

Pentru a discuta cum vă putem ajuta să obțineți rezultate reale:

Nume 
E-mail 
Telefon 
    

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri