De instruirea și motivarea angajaților depind performanțele afacerii

 

  Sesiunile de instruire cu trainerii BusinessMachine m-au ajutat să avansez, din punct de vedere profesional, foarte repede pentru că mi-au oferit exact cunoștințele de care aveam nevoie și foarte bine organizate”Nicoleta Besca, Șef Birou Contabilitate, PRACTICOM.

 

  Cursuri interactive și cu un mod ordonat de prezentare a elementelor noi. Mi-au adus un plus de metodă și de eficiență în ceea ce fac și mi-au consolidat poziția în firmă”Ionuț Trandaf, Account Manager, GRAFICĂ ȘI TIPAR.

.

CURSURI PENTRU ANGAJAȚI (click pentru a vizualiza conținutul cursurilor):

Managementul timpului

 

CURSUL SE ADRESEAZA:

- tuturor angajaților

OBIECTIVELE CURSULUI:

1. Identificarea și reducerea influenței factorilor care consumă timp în mod ineficient;

2. Utilizarea unor noi tehnici de gestionare eficientă a timpului;

3. Creșterea gradului de respectare a termenelor;

4. Respect crescut pentru timpul propriu și al celorlalți.

PROGRAMUL INCLUDE:

- timpul - o măsură a calității

- hoții de timp

- planificare și prioritizare (tehnici de stabilire a prioritătilor)

- concentrarea pe obiective

- urgent Vs. important

- răspuns Vs. soluție

- managementul și arbitrarea priorităților

- delegarea - beneficii și riscuri

- importanța raportării eficiente

- "timp = bani" Vs. "timp = sănătate"

- timpul - factor critic pentru productivitatea personală și a echipei

- instrumente și tehnologie pentru managementul timpului

.

Eficacitate, eficiență, productivitate

 

CURSUL SE ADRESEAZA:

- întregului personal

OBIECTIVELE CURSULUI:

1. Reducerea costurilor specifice relative;

2. Creșterea eficienței operaționale;

3. Maximizarea productivității personalului;

PROGRAMUL INCLUDE:

- Eficacitate Vs. eficiență

- Stabilirea și urmărirea de obiective

- Procese, etape, puncte de control

- Responsabilitate – de unde și până unde

- Totul are un cost

- Aprecierea duratei si costurilor unei activități

- Cuantificarea riscurilor

- Structura de costuri pentru resurse, dependente

- Analize cost-beneficiu

- Productivitatea personala și a echipei

 

Comunicare și raportare

 

CURSUL SE ADRESEAZA:

- întregului personal

OBIECTIVELE CURSULUI:

1. Popularitate crescută în organizație;

2. Mai puține tensiuni și conflicte.

PROGRAMUL INCLUDE:

- Elementele comunicării

- Stiluri de comunicare

- Ascultarea

- Bariere în comunicare

- Puterea cuvintelor

- Comunicare internă

- Comunicarea prin e-mail

- Comunicarea prin telefon

- Comunicarea cu autoritățile

- Comunicarea cu presa

- Cum să refuzi politicos

- Comunicarea organizațională

- Comunicarea specifică: vânzare, prezentare publică, negociere, discurs motivațional

- Comunicarea în situație de criză (greșeală descoperită, decizie urgentă, măsuri ne-populare)

- Abordarea conflictelor

- Rapoarte și corespondența administrativă

 

Marketing eficient în sprijinul vânzărilor

 

CURSUL SE ADRESEAZĂ:

-          marketerilor

OBIECTIVELE CURSULUI PRACTIC:

1. Cresterea eficacității proceselor de marketing în sprijinul vânzărilor

2. Consolidarea unei echipe de marketing de mare eficiență

3. Completarea strategiilor, tehnicilor și instrumentelor de marketing

PROGRAMUL CUPRINDE:

- Utilizarea marketingului ca proces eficient de plasare a mărfii potrivite în piața pregătită

- Cele 60 de avantaje pe care le poate aduce marketingul în organizație 

- Cele 7 dimensiuni ale marketingului și rezultatele lor 

- Tehnici pentru simplificarea deciziilor strategice de marketing 

- Mijloacele cele mai eficiente de segmentare, cercetare și de analiză a pieței 

- Înțelegerea clienților - cum decid ei cumpararea, de ce (nu) rămân ei fideli, și cum putem controla acestea

- Marketingul de produs (Product Management) - portofoliu, achiziție, pricing & promoții, poziționare, plasament 

- Brand și imagine 

- Comunicarea (mijloace tradiționale și social media) 

- Cum contribuie Marketingul la generarea de vânzări suplimentare 

- Managementul echipei de marketing 

- Alcătuirea și administrarea unui plan de marketing

 

Acceleratorul echipei de vânzări

 

CURSUL SE ADRESEAZĂ:

-          vânzătorilor

OBIECTIVELE CURSULUI PRACTIC:

1. Implementatea unor tehnici de vânzare accelerată

2. Clarificarea pașilor care accelerează procesul de închidere a tranzacției

3. Construirea unor relații pe termen lung cu clienții

PROGRAMUL CUPRINDE:

- Organizarea unui proces de vânzare eficient și ușor de controlat

- Consolidarea unei echipe de vânzări motivate și performante

- Tehnici de prospectare pentru întreținerea continuă a "pipeline"-ului

- Elemente esențiale pentru succesul vânzării directe

- Elemente esențiale pentru succesul vânzării B2B

- Ciclul celor 5 decizii la vânzare – accelerarea deciziei de cumpărare

- Cum să vinzi către CEO

- Cei 12 pași de alcătuire a unei propuneri de nerefuzat

- Elemente esențiale ale negocierii

- Demontarea obiecțiilor clientului

- Tehnici de alcătuire a discursului de vânzare

- Organizarea și managementul întâlnirilor de vânzare

- Tipuri principale de clienți și tehnicile specifice de abordare

- Strategii de dezvoltare a rețelei de revânzare și distribuție

- 3 strategii verificate de creștere a cotei de piață

 

Disciplină + Etică = Angajat eficient

 

CURSUL SE ADRESEAZĂ:

 

-          tuturor categoriilor de angajați

 

OBIECTIVELE CURSULUI PRACTIC:

 

1. Creșterea rapidă a eficienței fiecarui angajat 

2. Creșterea gradului de satisfacție a personalului

3. Creșterea implicării responsabile a angajaților

 

PROGRAMUL CUPRINDE:

- atitudinea față de muncă într-o companie europeană modernă

- înțelegerea lanțului de valoare

- definirea și implicațiile performanței

- importanța productivității în crearea de valoare adăugată

- secrete ale empatiei

- înțelegerea comportamentului bazat pe nevoi prioritare

- elemente de Analiză Tranzacțională - comportamentul responsabil de tip "Adult"

- creșterea productivitații personale și a echipei

- comunicare eficientă și raportare

.

 

Detalii despre cursurile pentru angajați:

Format eficient

Pentru cursurile destinate angajaților formatul este:

Training practic:
Toate pachetele de instruire aplicativă asigură câte 60 de ore de interacțiune cu traineri experimentați de-a lungul a 4-8 săptămâni, care includ cursuri, aplicații, implementarea individuală a câte unui proiect, și o revenire de evaluare a impactului după trei luni.

Timp alocat de participanți și traineri:
10 ședințe săptămânale* de lucru cu trainerii BusinessMachine la sediul firmei beneficiar cu durata de 2-3 ore** + aproximativ 2 ore săptămânal (de la o ședință la alta) pentru rezolvarea individuală de teme practice cu aplicarea cunoștințelor și tehnicilor învățate, cu asistența permanentă a consilierilor BusinessMachine.

*Calendarul ședințelor:

- primele 8 ședințe de lucru se vor desfășura săptămânal
- va urma un proiect de punere în practică pe particularitățile jobului fiecărui participant și adaptat la activitățile din cadrul firmei beneficiar a cunoștințelor și tehnicilor exersate, supravegheat de consilierii BusinessMachine pe parcursul a 3-4 săptămâni,
- apoi încă 2 ședințe pentru concluzii, consolidarea cunoștințelor și testare.
- în final alte 6 ore de follow-up aplicativ, la 3 luni de la curs.

**Orar:

Intervalul orar pentru desfășurarea ședințelor săptămânale se va stabili în acord cu conducerea firmei beneficiar pentru a minimiza întreruperea activității participanților.

Număr de participanți:
Trainerii vor lucra direct cu personalul desemnat de către conducerea fiecărei firme beneficiar, dimensiunea recomandată pentru grupă este de 4-10 participanți.

Locația:
- on site (la firma-client).

Programul de instruire mai include:
- testare a cunoștințelor acumulate (certificat de absolvire și diplome)
- raport individual de activitate și recomandări în legătură cu potențialul de dezvoltare ulterioară al personalului participant (la cererea conducerii)

Suplimentar:
Consultanță de business: Pe perioada colaborării, vom rezolva cu personalul participant dificultăți concrete de management, marketing și vânzări cu care aceștia se confruntă în activitatea cotidiană din cadrul firmei.

 

GRATIS - încă o sesiune suplimentară de follow-up la 12 luni (valoare economisită: EUR 200,00).

 

Preț unic

Pret unic: Pentru oricare curs practic adresat angajaților prețul este: EUR 1.600 fără TVA pentru întreaga grupă, indiferent de numărul de participanți.
NOTA: prețul este pentru formatul menționat mai sus; dacă doriți un program diferit sau coaching personal, contactați-ne pentru a adapta conținutul, formatul și prețul la prioritățile și la bugetul dumneavoastră.

Traineri cu mare experiență

 

Clement Dan a studiat inginerie, psihologie și dezvoltarea afacerilor în România și Marea Britanie. Cu 20 de ani de experientă în consultanță pentru afaceri în România, Europa și SUA, Clement de asemenea scrie pentru publicații naționale și internaționale de afaceri.

Oana Filip este specialist în domeniul relațiilor cu clienții având o vechime de peste 15 ani în acest domeniu și studii de inginerie și psihologie. Oana a coordonat  proiecte de “start-up”, dezvoltare și extindere a business-ului, proiecte de training, evaluare și dezvoltare personal în cadrul unor companii importante din domeniul retail, financiar, logistica (DHL, TBI Croup, La Fantana, eMAG). 

Detalii despre echipa BusinessMachine AICI.

Efecte imediate, deja demonstrate

 

Training aplicativ, cu exemple din realitatea imediată a participanților

Formate din experiența a sute de angajamente de dezvoltare a afacerilor, programele de instruire BusinessMachine se bazează pe aplicabilitate imediată în mediul de lucru concret al participanților.

Performanța și eficiența personalului cresc imediat în urma participării la programele de instruire practică.

Pe perioada cursurilor, participanții nu doar își îmbogățesc cunoștințele și abilitățile ci, asistați de specialiștii noștri, vor rezolva și situații concrete cu care se confruntă în activitate. 

Opiniile clienților AICI.

 

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri